
Eerste serie 1000S uit 1991. 25.000km (april 2017). Tweede eigenaar. De eerste eigenaar had de volgende mening: een Moto Guzzi moet rood zijn, dus heeft hij de motor opnieuw laten spuiten.
Aanpassingen
- RVS uitlaatbochten.
- RVS remschijven.
- Klepseals
- Aangepaste nokkenas voor meer koppel.
- Tandwielen in plaats van een nokkeasketting
- G&G carterpan.
- Aluminium dynamodeksel.
- Stalen remleidingen.
- Kleinere knipperlichten.
- Aluminium instrumentenpaneel, met een Le Mans 1000 toerenteller en een klokje.

Erste Serie 1000S von 1991. 25.000km (April-2017). Zweiter Besitzer. Der erster Besitzer sagte sich: eine Moto Guzzi muss Rot sein, dann hat er das Teil umlackiert.
Änderungen
- VA Auspuffkrümmer
- VA Bremsscheiben.
- Ventilschaft Dichtungen.
- Drehmoment optimierte Nockenwelle.
- Stirnräder statt Steuerkette.
- G&G Ölwanne.
- Aluminium Lichtmaschinedeckel.
- Stahlflex Bremsleitungen.
- Kleinere Blinker.
- Aluminium Instrumentenbrett, mit Le Mans 1000 Drehzahlmesser und ein Uhr.

First series 1000S from 1991. 25,000km (april 2017). Second owner. The first owner said to himself: a Moto Guzzi must be red, then he repainted the motorcycle.
Modifications
- Stainless exhaust.
- Stainless disc brakes.
- Valveseals
- Optimised camshaft for torque.
- Sprocket Distributor instead of a chain.
- G&G oilsump.
- Aluminium alternator cover.
- Steel brake lines.
- Smaller indicators.
- Aluminum instrument panel, with Le Mans 1000 speedometer and a clock.