MOTO GUZZI 1000S Home

Nederlands

Deutsch

Start (Duits) Home (Engels)

English

Register index

Eerste serie 1000S uit 1991. 25.000km (april 2017). Tweede eigenaar. De eerste eigenaar had de volgende mening: een Moto Guzzi moet rood zijn, dus heeft hij de motor opnieuw laten spuiten.

Aanpassingen

- RVS uitlaatbochten.

- RVS remschijven.

- Klepseals

- Aangepaste nokkenas voor meer koppel.

- Tandwielen in plaats van een nokkeasketting

- G&G carterpan.

- Aluminium dynamodeksel.

- Stalen remleidingen.

- Kleinere knipperlichten.

- Aluminium instrumentenpaneel, met een Le Mans 1000 toerenteller en een klokje.



Erste Serie 1000S von 1991. 25.000km (April-2017). Zweiter Besitzer. Der erster Besitzer sagte sich: eine Moto Guzzi muss Rot sein, dann hat er das Teil umlackiert.

Änderungen

- VA Auspuffkrümmer

- VA Bremsscheiben.

- Ventilschaft Dichtungen.

- Drehmoment optimierte Nockenwelle.

- Stirnräder statt Steuerkette.

- G&G Ölwanne.

- Aluminium Lichtmaschinedeckel.

- Stahlflex Bremsleitungen.

- Kleinere Blinker.

- Aluminium Instrumentenbrett, mit Le Mans 1000 Drehzahlmesser und ein Uhr.



First series 1000S from 1991. 25,000km (april 2017). Second owner. The first owner said to himself: a Moto Guzzi must be red, then he repainted the motorcycle.

Modifications

- Stainless exhaust.

- Stainless disc brakes.

- Valveseals

- Optimised camshaft for torque.

- Sprocket Distributor instead of a chain.

- G&G oilsump.

- Aluminium alternator cover.

- Steel brake lines.

- Smaller indicators.

- Aluminum instrument panel, with Le Mans 1000 speedometer and a clock.