Nederlands
Deutsch
English
Al sinds dat deze motor uitkwam wilde ik er een hebben, maar er is nu steeds moeilijker -
De enige modificaties aan mijn motor zijn een Dynatec ontsteking en Shadow uitlaten. Er staat nu 90.000km op de teller (in 2012). Ik ben de derde eigenaar en heb in vier jaar tijd 25.000km met de motor gereden. Momenteel wordt de motor eens in de twee weken gebuikt voor ritten die meestal de 400km overschrijden. Er is nu ook een LeMans I stuurkuipje gemonteerd en een Airhawk zitkussen, om op de langere ritten wat meer comfort te hebben. Op de gashandle zit een eenvoudige ‘cruise control’ met een schroef, om te proberen de lange ritten wat aangenamer te maken (vanwege de vele lange rechte wegen ten westen waar ik woon). Ook een oliedrukmeter is gemonteerd, ter geruststelling, mede vanwege de hoge temperaturen die samengaan met de lange rechte wegen in de zomer. De originele knipperlichten heb ik bewaard en tevens een nieuwe stuurdemper voor een gehele restauratie in de toekomst.
I've longed for a 1000S since they first came out and are now becoming increasingly hard to buy one.
Bought my 1000S in 2008 through a Moto Guzzi Club of Queensland friend who also has one.
As far as I know, all 1000S models sold in Australia are the big valve variants. This one has the stainless steel instrument binnacle and wire wheels.
Know of four others in a 150km radius. Three are orange stripe and one is green.
Only modifications to mine are Dynatec ignition and Shadow pipes. Has done some 90,000km (in 2012). I'm the third owner and have travelled some 25,000km in 4 years. It is currently used fortnightly for runs that usually exceed 400km. Also have now fitted a LeMans Mk1 fairing and an Airhawk seat cushion to make it a bit more comfortable for the longer rides. It has a simple friction screw-
The original indicator lights are in storage as is a working (new) steering damper for sometime in the future when it will get a complete make over/restoration.