Nederlands
Deutsch
English
De 1000S is gekocht in 1998 van de vorige eigenaar in Buckinghamshire, in erg goede staat. Compleet met fabrieks-
We hebben vele ‘continentale’ reizen gemaakt sindsdien , inclusief Griekenland, Turkije, en natuurlijk Mandello. De km-
Er zijn aardig wat modificaties uitgevoerd in de loop der jaren: er is een Sport1100 voorvork gemonteerd met 320mm Brembo’s, dubbele bougies, schuinvertande distributie tandwielen, rvs uitlaten (Keihan kopie van de Lafranconi competitione), stalen remleidingen, elektronische ontsteking, Agostini rem-
Het bagagerekje is zelf gemaakt van rvs buis. Erg handig voor een set regenpakken, welke je absoluut bij je wilt hebben in Wales!
De motor gaat, klinkt en rijdt fantastisch goed, een genot voor de lokale ritten...
The 1000 S was bought in 1998 from its previous owner in Buckinghamshire in mint condition, complete with factory manual and service history and a genuine 2400km on the clock! The bike was imported/serviced by Baines Racing of Silverstone.
We have been on many ‘Continental’ tours since, including Greece and Turkey – and of course to Mandello – the odometer reads more than 70000km by now (7-
There have been quite a few modifications over the years, a 1100 Sport front fork was fitted with 320mm Brembos, twin plugged heads, helical timing gears, stainless Lafranconis (Keihan replicas), braided hoses, electronic ignition, Agostini rearsets, Tommaselli adjustable clip-
The luggage rack is self-