
Eerste serie 1000S uit 1991.
Aanpassingen
- Kleine knipperlichten, en een rond achterlicht.
- Aluminium dynamodeksel.
- Stalen remleidingen.
- V-vormige carterpan met uitwendig oliefilter (niet op de foto).
- Le Mans 850-I kuipje, overeenkomstig gespoten
- Elektronishe ontsteking van SH.
- K&N luchtfilters met aangepaste afstelling van de carburateurs:
*Hoofdsproeier 170
*Stationairsproeier 55
*Startsproeier 50
*Gasschuif 60/3
*Naald K4
*Naaldbuis/sproeierhouder AB265
- Mistral uitlaatbochten 42,5mm, met balanspijp onder de dynamo (niet op de foto). Een “normale” balanspijp onder de versnellingsbak.
- Lafranconi Competitione uitlaten.
- Voetsteunen, schakel- en rempedaal uit de accesoires handel.

Erste Serie 1000S von 1991.
Änderungen
- Kleinere Blinker, und rundes Rücklicht.
- Aluminium Lichtmaschinedeckel.
- Stahlflex Bremsleitungen.
- V-förmige Ölwanne mit außenliegendem Ölfilter (nicht auf die Bilder).
- Le Mans 850-I Verkleidung, entsprechend lackiert.
- Elektronische Zündung von SH.
- K&N Luftfilter mit entsprechendem Umbau des Vergasers:
*Hauptdüse 170
*Leerlaufdüse 55
*Starterdüse 50
*Gasschieber 60/3
*Nadel K4
*Düsenstock AB265
- Mistral Auspuffkrümmer 42,5mm, mit Interferenzrohr unter der Lichtmaschine (nicht auf die Bilder). Ein “normales” Interferenzrohr unter das Getriebe.
- Lafranconi Competitione Auspuff.
- Fußrasten, Schalt- und Bremshebel aus der Zubehörhandel.

First series 1000S from 1991.
Modifications
- Smaller indicators, and a round taillight.
- Aluminium alternator cover.
- Steel brake lines.
- V-shaped sump with external oil filter (not on the pictures).
- Le Mans 850-I fairing, sprayed in accordance.
- Electronic ignition from SH.
- K&N airfilters with different carburettor setup:
*Mainjet 170
*Idlejet 55
*Starterjet 50
*Slide 60/3
*Needle K4
*Atomiser/needle jet AB265
- Mistral 42,5mm exhaust, with balanspipe under the dynamo (not on the pictures). A "normal" balance pipe under the gearbox.
- Lafranconi Competitione mufflers.
- After market foot pegs, brake- and shiftpedal.